Grzegorz Kosiński
Grzegorz Kosiński

CEO

Specjalizuje się w opracowywaniu dedykowanych usług marketingowych opartych o Big Data. Posiada bogate doświadczenie w branży reklamy on-line, które od 2008 roku zdobywał w domach mediowych oraz agencjach interaktywnych m.in.: Internet Group, ClickAd, MTR Media.

W swojej karierze odpowiadał za realizację dedykowanych rozwiązań w komunikacji marketingowej w Internecie. Był odpowiedzialny za opracowywanie strategii, realizację kampanii internetowych oraz rozwój działów internetowych.

W ostatnich latach zajmował stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Data Exchanger, gdzie odpowiadał za strategię sprzedaży 3rd party data jak również za bezpośrednią współpracę z platformami RTB, wydawcami oraz z dostawcami danych.

Marcin Filipowicz
Marcin Filipowicz

CBDO

Specjalizuje się w dziedzinach: e-Commerce, Nowe media, E-marketing, SEM.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamy on-line. Realizował projekty dla wielu uznanych marek zarówno polskich jak i zagranicznych.

W Audience Network odpowiada za realizację kampanii dla agencji i podmiotów realizujących kampanie audience i behavioralne dla klientów końcowych, koordynowanie działań operacyjnych działów technicznych, aktywne współtworzenie strategii sprzedaży i nowych funkcjonalności systemu.

,