Cel

Przekierowanie użytkowników na stronę ośrodka narciarskiego, zwiększenie świadomości marki oraz wywołanie zaangażowania użytkowników w postaci zapoznania się z treścią oferty klienta dostępnej na jego stronie internetowej. Kompleksowa kampania zakładała skierowanie użytkowników na stronę ośrodka narciarskiego za pomocą różnych źródeł ruchu.

Rezultaty

12x

Dłuższy czas na stronie

46%

Więcej odwiedzanych stron w sieci UnBlock Network vs. Google Display Network

27%

Mniejszy bounce rate

Realizacja

Najciekawsze wyniki dotyczą ruchu z tzw. UnBlock Network, którego operatorem jest Audience Network.

W wyniku przeprowadzonej kampanii porównane zostały podstawowe wskaźniki reklamowe dla kilku badanych źródeł ruchu:

  • ruchu z wyszukiwania organicznego,
  • ruchu bezpośredniego,
  • ruchu płatnego: FB, GDN, Remarketing, UnBlock.

Raport powstał po analizie ponad 100 000 wizyt na stronie klienta.
UnBlock to autorski sposób emisji reklamy internetowej opracowany przez Cloud Technologies. Technologia ta umożliwia wyświetlenie reklam w każdym formacie użytkownikom mającym zainstalowane wtyczki blokujące reklamy. UnBlock omija zatem każdego rodzaju wtyczki blokujące i wyświetla reklamę użytkownikowi, który taką wtyczkę ma aktywną.

Porównanie podstawowych wskaźników reklamowych dla kampanii z użyciem UnBlock’a i innych źródeł pokazuje, że te same reklamy wyświetlane za pomocą innych płatnych źródeł ruchu mają dużo gorsze wskaźniki niż te osiągnięte poprzez emisję reklamy za pomocą UnBlock'a.