Biuro

Kontakt
Audience Network Sp. z o.o.
Herberta 2
(wcześniej ul. Kruczkowskiego 2)
00-412 Warszawa

+48 604 431 822
+48 22 535 30 50
sales@audiencenetwork.pl

Dane rejestrowe

Audience Network Sp. z o.o.
ul. Żeromskiego 7 | 05-075 Warszawa KRS: 0000524099
NIP: 9512384089
REGON: 147425174

Kapitał zakładowy: 250.000,00 zł
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego ul. Czerniakowska 100 | 00-454 Warszawa

mBank S.A.
PLN: 80 1140 1010 0000 3170 2500 1001

Grupa Cloud Technologies

Grupa Cloud Technologies

Cloud Technologies jest liderem rynku Big Data w Polsce. Zajmuje się Big Data marketingiem i monetyzacją danych. To największa hurtownia danych w Europie i najszybciej rozwijająca się spółka na giełdzie NewConnect. Firma opracowała innowacyjne narzędzia analityczne, w zasięgu których znajduje się praktycznie każdy polski internauta. Dane Cloud Technologies pozwalają marketerom na personalizację kampanii reklamowych w Sieci oraz rozbudowywanie rozwiązań klasy BI w firmach. Spółka opracowała również autorską technologię UnBlock, pozwalającą na wyświetlanie reklam nawet w tych przeglądarkach, w których wykorzystywane jest oprogramowanie blokujące reklamy.

Audience Network

Audience Network zajmuje się kompleksową obsługą reklamodawców w zakresie Data Consultingu i dotarcia do odbiorców z komunikatem przy użyciu m.in. narzędzi OnAudience.com. Posiada niezwykle doświadczony Trading Desk mający dostęp do najpopularniejszych reklamowych marketplace’ów w Europie. Realizuje kampanie retargetingowe, prowadzi sieć witryn z odblokowanymi odsłonami (obejście Adblocków), a także oferuje wyjątkowe rozwiązania analizy ruchu i konwersji w witrynach.

OnAudience

OnAudience.com to działająca na 40 rynkach platforma dla reklamodawców i wydawców oferująca kompleksowe produkty pozwalające skutecznie wzbogacać i monetyzować dane. Posiada unikatowe technologie DMP (Data Management Platform), UnBlock (odblokowywanie reklam), Mailing Exchange (narzędzie do retargetingu mailowego), DSP (narzędzie do zakupu emisji reklam w systemach Programmatic). To także największy zbiór danych 3rd party składający się z ponad 3 mld profili internautów.

OAN

OAN (Online Advertising Network) – sieć reklamowa, specjalizująca się w sprzedaży powierzchni reklamowej wydawców w ramach produktów sieciowych. OAN posiada w swojej ofercie szereg produktów do realizacji kampanii reklamowych z wykorzystaniem danych w tym: kampanie display, mobile, UnBlock Network, Mailing, Video, Performance.