Korzyści

Wzrost efektywności działań marketingowych online Skuteczna identyfikacja profili behawioralnych Zaawansowane analizy ruchu

Audience Insight

W ramach usługi doświadczony zespół ekonometrów w Audience Network opracowuje zaawansowane raporty. Raport Audience Insight tworzony jest na podstawie minimum 2-tygodniowej analizy ruchu na stronie klienta przy użyciu metodologii analizy sieci i teorii grafów. W tym celu implementujemy kody mierzące na stronach klienta, a następnie gromadzimy dane na platformie OnAudience.com, należącej do Cloud Technologies.

OnAudience.com gromadzi anonimowe dane o użytkownikach Internetu na podstawie plików cookies i podobnych technologii. Podstawowym źródłem informacji są odwiedzane strony internetowe, których analiza pozwala na określenie cyfrowego DNA każdego internauty. OnAudience.com analizuje treść odwiedzanych stron internetowych i dokonuje ich właściwej kategoryzacji w oparciu o standardy taksonomii IAB przy pomocy zaawansowanych algorytmów uczenia maszynowego.

W ramach usługi Audience Insight analizowane są przede wszystkim:

  • najkrótsza ścieżka dojścia do obserwowanej strony,
  • zachowania behawioralne potencjalnych klientów np. tematyka stron oglądanych przez danego użytkownika,
  • współwystępowalność określonych cech behawioralnych wśród użytkowników strony.

Raporty Audience Insights mogą również służyć do generowania customizowanych segmentów cookiesów, które pozwalają prowadzić ultraskuteczną komunikację marketingową w Internecie.

Schemat

Ścieżka dojścia do strony

Zbieranie danych

Ścieżka dojścia do strony

Analiza profili behawioralnych

Raport Audience Insight

Analiza skłonności do profili

Raport Audience Insight

,